CORE EFFECT

Vsi gibi, ki zahtevajo večjo moč, izvirajo iz jedra telesa in niso povezani samo z aktiviranjem udov. Preden izvedemo nenaden, odločen gib uda, mora biti hrbte­nica dovolj čvrsta in stabilna, da ne pride do poškodb. In bolj kot je jedro trdno, večje ekstreme si lahko privoščimo. Največja prednost in smisel Core Effect vadbe je funkcionalnost telesa v vsakdanjem življenju in ob naporih, s katerimi se srečujemo skoraj vsi (dvig nakupovalne vrečke, sklanjanje in dvig trupa, pestovanje otroka … ), prav tako pa pripomore tudi k splošni povečani zmožnosti za športne dejavnosti. 

Vaje za “jedro” so najbolj učinkovite, ko trup dela kot samostojna enota, trebušne in hrbtne mišice pa se hkrati krčijo ob izvajanju gibov v več sklepih. Številne vaje, ki krepijo mišice trupa, so nam povsem domače, saj se kot del treninga izvajajo pri različnih oblikah telesnih vadb, kot so pilates, joga, klasičen trening v fitnesu. Core Effect je namenjen in se ga močno priporoča tako športnikom kot tudi povsem običajnim rekreativcem. Vadba je lahko popolnoma samostojen trening, lahko pa predstavlja tudi uvod v kakšen drug trening (lahko kardio trening, lahko visokointenzivni trening ali pa tudi trening na fitnesu

Close Menu