BODYPUMP

Med vadbo se osredotočamo na pravilne tehnike dvigovanja, ter varne telesne postavitve, na kar vas bo opozoril inštruktor. Nekaj bolečine v mišicah po prvih treningih je povsem naravno, posebej ko je ta prisotna na obeh straneh telesa enako. Na obseg treninga v prvi vrsti vplivajo želeni cilji, čas, ki smo si ga namenili za dosego, telesna predpripravljenost,… Na splošno se je vadbe priporočljivo udeleževati 2 do 3 krat tedensko z vmesnim dnem počitka. Telo med treningi potrebuje za uspešne rezultate počitek in regeneracijo. Kmalu po začetku s treningom boste že občutili napredek na moči in vzdržljivosti, po 6 tednih pa se bodo pojavili tudi že prvi rezultati.

Tovrstni način treninga vzdržljivosti in moči je izredno priporočljiv za zmanjševanje odvečne telesne maščobe, saj veliko število ponovitev in obremenitve mišice oblikujejo, tonizirajo in ne povzročajo rasti mišične mase. BODYPUMP torej oblikuje in tonizira mišice, izboljšuje splošno telesno pripravljenost, moč, izboljšuje gostoto kostnega tkiva, omogoča porabo do 600 kalorij na uro/vadbe in daje pozitivno občutenje telesa in duha. Bodypump je najuspešnejša oblika skupinskih vadb vseh časov. Pustite, da vas prepriča (poglejte si video predstavitve Bodypump ure na prostem)

Close Menu